mrkarami937

mrkarami937

رضا کرمی هستم عاشق نوشتن در مورد موضوعات مختلف.... شغل اصلی من طراحی سایت، سئو و املاک هستش و عاشق این هستم تا این ها رو به هم ربط بدم!

مشکلات تهراندشت | سراب ویلا نشینی در کرج

سلام دوستان ر این پست قصد داریم در مورد تهراندشت صحبت کنیم. تهراندشتی که بسیار مورد توجه ویلاگردان قرار گرفته و باغ ویلاهای لاکچری و زیبایی رو در خودش جا داده در این مورد باید به شما بگم که باید یک سری حقایق در مورد تهراندشت بدانید و یهویی به سراغ خرید زمین در تهراندشت نرید.

التبه که تهراندشت بسیار زیاد مستعد سود و سرمایه گذاری است ولی باید بدانید در کجا و کدام روستا اقدام به خرید کنید.

. . .

 

 

روستاهای تهراندشت

تهراندشت دارای روستاهای معدودی است ولی روستاهایی که در این منطقه قرار دارد بسیار خوش آب و هوا هستند و شما میتوانید برای داشتن ویلاها در هر کدام از این روستاها که قصد دارید اقدام به خرید زمین کنید.

سرخاب

سعیدآباد

احمدآباد

آران

حاجی آباد

رضا آباد و....

این روستاها از بهترین روستاهای تهراندشت هستند که خرید و فروش ویلا در این منطقه بسیار زیاد به چشم میخورد.

اما قصد داریم در مورد مشکلات تهراندشت با شما دوستان عزیز سخن کنیم.

 

کلاهبرداری در تهراندشت

یکی از مشکلات تهراندشت را میتوان کلاهبرداری در تهراندشت دانست. کلاهبداری در تهراندشت در مواقعی به دلیل عدم اطلاع مردم از شرایط زمین‌های تهراندشت بسیار زیاد شد اما با رو آمدن اینترنت و املاک‌های درست کار این کلاهبرداری ها در تهراندشت کم شده. انواع کلاهبرداری در تهراندشت به نوع سندیت‌ها، فروش زمین به چند نفر و قیمت‌های غیر منطقی اشاره کرد.

از دیگر مشکلات تهراندشت باید به سندیت‌ها اشاره کرد. 

در تهراندشت سندیت‌های متفاوتی برای انتقال وجود دارد که بهترین آن‌ها سند تک برگ، سند دفترچه‌ای، قولنامه اصلاحات اراضی اشاره کرد.

نوعی سند در برخی از زمین‌های تهراندشت وجود دارد که (هیاتی) نام دارند که داستان تفکیک این زمین‌ها به بعد از انقلاب اسلامی ایران باز میگردد. 

یکی از مشکلات تهراندشت را میتوان این نوع سندیت دانست که باید برای خرید یا دریافت قیمت زمین در تهراندشت یا قیمت ویلا در تهراندشت حتما با یک مشاوره خوب در تهراندشت صحبت کنید.

ما به شما املاک تهراندشت را معرفی میکنیم که سال‌ها سابقه کار در این منطقه را دارند و صادقانه به شما عزیزان بهترین مشاوره‌ها را برای خرید زمین یا خرید ویلا میدهند.

mrkarami937
mrkarami937 رضا کرمی هستم عاشق نوشتن در مورد موضوعات مختلف.... شغل اصلی من طراحی سایت، سئو و املاک هستش و عاشق این هستم تا این ها رو به هم ربط بدم!

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋